Design by: Josefin

godmorgon!

Godmorgon/godförmiddag allihop! Skönt med lite sovmorgon idag, men nu är det snart dags att åka till skolan. Jag har precis en god LCHF-frukost med kokt ägg, makrill i tomatsås och ett par skivor bacon. Hoppas jag står mig ett tag eftersom jag inte kommer hem förrän senare i eftermiddag.

Under nästa vecka ska jag testa ett par nya recept! Har nämligen beställt några produkter från LCHF-butiken. Bland annat en typ av mjöl utan kolhydrater så det går att göra både bröd, pizza och pannkaka. Great!

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Ååh jag vill också beställa därifrån... kanske får ta och göra det här någon dag! :)

2011-09-21 @ 11:13:51
URL: http://jennifersandstrom.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback