Design by: Josefin

hemfärd

Imorgon sätter vi oss förresten på bussen hem till Katrineholm igen. Min lillebror fyller hela 17 år och det ska givetvis firas. Nu när jag tänker på det måste jag packa ner hans present så jag inte glömmer det! Det vore kanske inte så himla lyckat.

På lördag ska jag hem till Tove för vin, mys, catch up, dans och utgång. Det sitter ju inte fel!

Nu ska jag mumsa vidare på Marcus hallonpannacottacheesecake från igår. Ni får inte receptet för den är värd att bjudas på någon gång! Vi tittar förresten på nyaste Maria Wern-filmen. Tips! Dom filmerna är bra faktiskt.

Puss&godnatt

Kommentarer
Postat av: Josefin - SAME OLD STORIES ♫♪

sv: jaaa, det är det jag funderar på :)

2011-09-16 @ 21:10:45
URL: http://sameoldstories.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback