Design by: Josefin

intercultural communication

Assignment 1 gick väl bra. Hoppas jag får full pott, med tanke på att läraren (som för övrigt verkar kanonbra) var hos oss och lyssnade på diskussionen ungefär 1 minut på över en timme. Känns inte som hon kan ha fått någon bra uppfattning om hur samtalet flöt på i vår grupp och eftersom uppgiften bara är värd 5 credits av 100 borde alla få maximal utdelning. Det är väl bra att hålla tummarna!

Efter skolan gick jag och Johanna på stan en sväng. Äntligen hittade jag fina höstskor! Dom är från Monki! Är det någon som vill se hur dom ser ut?

Titta in senare ikväll, då ska jag berätta om en spännande utmaning jag har småbörjat med!

Kommentarer
Postat av: sofie

jag vill se skorna! mer bilder på allt!

2011-09-06 @ 22:04:11

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback