Design by: Josefin

kvällsmys

Tisdagens kvällsmys är aningen ensamt eftersom Marcus åkte till Katrineholm nu på eftermiddagen för att jobba. Jag spenderar därför kvällen framför Halv åtta hos mig och Idol. Dessutom var en tvättid ledig nu ikväll så jag passar på att tvätta och bädda med rena lakan. Det sitter aldrig fel.

Bild på kvällens middag kommer sen! Mina grejer från LCHF-butiken kom förut, så jag håller på att göra en egen pizza med bakerix till degen. Botten blev lite tjock, men tror det är svårt att komma ifrån. Speciellt eftersom jag inte har någon kavel...

Återkommer!

Kommentarer
Postat av: william

fin headerD



Vad tycker du om mina färglösa Depressions Modellbilder som jag tog på min vän:D?

2011-09-27 @ 20:26:41
URL: http://cookieboy.blogg.se/
Postat av: Josefin - SAME OLD STORIES ♫♪

sv: varsågod, hoppas verkligen att du är nöjd!! <3

2011-09-27 @ 21:50:02
URL: http://sameoldstories.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback