Design by: Josefin

lördag

Är som sagt i Katrineholm över helgen och umgås med min familj. Mamma gillar när jag lagar maten, men idag tog hon saken i egna händer och så fort jag tittar bort har hon använt lätt creme fraiche och matlagningsgrädde istället för feta produkter. Får se hur lång tid det tag innan hon noterar det här i bloggen och bättrar sig till nästa gång.

Lax tillagad i ugnen med täcke av ovan nämnda mejeriprodukter och räkor. Gott! Jag äter det med grönsallad och avokado medan övriga familjen äter med pressad potatis. Jag älskar pressad potatis!

Kan tyvärr inte visa nån bild eftersom jag inte har någon sladd till mobilen precis här och nu. Men det ser gott ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback