Design by: Josefin

pinsaaaaamt!

Idag mellan 16 och 19 var det dags för tvättid för familjen Skoog/Adrelius. Det var mycket nödvändigt eftersom jag inte tvättat ett enda plagg sen jag flyttade hit för mer än tre veckor sen.

Det gick bra att tvätta.

Det gick inte riktigt lika bra när vi mitt i Halv åtta hos mig kom på att tvättiden visst var slut. Och eftersom låset är elektroniskt kommer man inte in i tvättstugan om det inte är ens tur att tvätta. Vår tvätt låg med andra ord kvar i både tvättmaskin och torktumlare när nästa tvättare kom dit. Och nu ligger kläderna förmodligen utslängda nånstans på lämpligt ställe och jag antar att tvättaren i fråga är rätt irriterad. Med rätta!

Som tur är var första tvättiden imorgonbitti ledig, så den har vi bokat! Så får vi styra med det då. Kul.

Fan också.

Kommentarer
Postat av: boe

jag förstörde också grannsämjan genom att få en varning pga störande oljud efter en vecka. också kul...

2011-09-13 @ 21:44:06
Postat av: Sara

Den är ju också lite tråkig... Själv håller jag på att dö av skam. Haha. Usch, det känns så jäkla onödigt. Men vafan, okej att det är bra att man inte kan sno nån annans tid eftersom man inte kommer in i tvättstugan. Men om man nu råkar ha glömt nåt. Tex alla sina kläder...

2011-09-13 @ 23:25:04
URL: http://saraskoog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback