Design by: Josefin

pluggiplugg

Med dålig framförhållning, fast ändå bra (det går ju verkligen hand i hand) sitter jag och förbereder mig för Assignment 2 i Business and Academic Communication som går av stapeln på torsdag! Jag ska skriva ett personligt brev med tillhörande CV till en jobbannons vi fått, samt att jag ska förbereda frågor och svar till en simulation vi ska göra. Vi ska vara chef och intervjua två personer plus att vi ska vara arbetssökande och bli intervjuade två gånger. "Cheferna" ska också granska och ge kommentarer på dom personliga breven innan vi på fredag ska skicka in detta till vår lärare och sen få reda på om vi blir godkända eller inte.

Även om det är en del att förbereda och det inte precis är jättelätt på engelska tycker jag det är en jättebra uppgift som man verkligen har nytta av i framtiden. Heja såna uppgifter!

I EBP-kursen däremot gick vi igenom Basics in Accounting imorse. Lagom kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback