Design by: Josefin

surprise!

För någon timme sen gjorde jag något oväntat, åtminstone hittills den här hösten för att vara jag. Jag drog på mig träningskläderna, dom nya (nästan oanvända) joggingskorna och stack iväg på en promenad. En powerwalk om ni så vill. Efteråt har jag dessutom avverkat några minuters styrkeövningar på golvet här hemma. Duktigt va?

Det var skönt att vara ute och filosofera lite, dock var det inte asskönt att det ösregnade. Men det borde ju tyda på att jag ändå känner mig ganska motiverad. I slutet av veckan när pengarna kommer ska jag och Johanna köpa träningskort på Friskis och då ska det bli träna av! Det finns lite fler pass varje dag att välja på än i Katrineholm om man säger så... På tisdagar är det till exempel medel tre gånger. Och då är det inte bara medel på tisdagsprogrammet. GÖTT!

Nu ska jag slänga mig in i duschen och sen påbörja middagen som jag dessutom utlovat bild på. Sååå, återkommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback