Design by: Josefin

tjurig

Nu har jag lugnat ner mig. Tur i oturen att jag varit ensam ikväll, kan jag säga. Det började väl egentligen igår när Marcus inte hade stängt frysen ordentligt. Ingen skada skedd, för jag upptäckte det och tryckte på nån knapp och allt var frid och fröjd. Åtminstone trodde jag det. Frysen var inte alls återställd. Jag hade stängt av den! Så i över ett dygn har frysen varit avstängd och nästan allt var helt tinat. Jag har ägnat kvällen åt att torka ur frysen samt slängt tre platskassar med förstörd mat. Lagom kul kan jag säga. Imorgon ska jag göra tacos med köttfärsen som låg längst ner i frysen och som tur var hade klarat sig. Annars har jag bara sparat frysta grönsaker. Tur att pengarna nyss rullat in på kontot så jag kan handla på mig lite nytt. Det får nog bli fredagens projekt.

Nu har jag iallafall tittat på Idol och Bron och nu tänkte jag fortsätta läsa Jenny S av Denise Rudberg. Jag älskar hennes böcker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback