Design by: Josefin

update

Lyckad kväll igår hos bästa Tove med ett gäng sköna brudar, följt av dans ett par timmar på Statt. Top Notch även om det inte kryllade av besökare på Statt, men det är väl så helgen innan löning kanske.

Idag kändes det så skönt att vara hemma hos mamma och pappa att jag bestämde mig för att åka hem imorgon förmiddag istället. Eller ja, det är väl imorgon bitti, I guess. Klockan 9 går tåget och en timme senare blir det buss från Norrköping. Sen hinner jag precis lagom till lektionen som börjar klockan 13. Great!

Det som känns lite tråkigt är att det nog dröjer ett tag innan jag åker norrut igen, så lite besök från vänner skulle inte sitta fel. Det är bara att komma ner! Kul att visa er min nya hemstad också.

Nu är det snart dags för kvällsmys med thaimat, Sportspegeln och Idol. Skönt avslut på en bra helg innan verkligenheten börjar igen imorgon!

Puss!

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Hur går det med lchf för dig?? :)

2011-09-18 @ 19:57:50
URL: http://jennifersandstrom.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback