Design by: Josefin

120414

Ikväll åt vi superdupergoda kycklingburgare vi gjorde själva. Hur svårt är det egentligen att köpa kycklingfärs istället för nötfärs? Inte speciellt svårt! Och hur mycket godare är det att göra egna burgare istället för några frysta fulla med tillsatser? Myyycket godare! :)

Var 6,5 poäng från att klara macrotentan och nu när jag lugnat mig lite från besvikelse är det ändå skönt att vara några poäng ifrån än att vara väldigt nära. Så nu är det bara att ladda om för omtenta innan jag får sommarlov. Håller såklart tummarna att jag klarat tentan i management accounting så jag slipper göra en omtenta till. 4 tentor på två veckor precis innan sommaren tackar jag gärna nej till om jag får välja.

Och fadder blev jag också! Ska bli så jäääkla kul! Vår kick-off i höstas var så grymt lyckad och det ska bli sjukt kul att få välkomna dom nya nollorna till skolan.

Är det nån av er läsare eller nån ni känner som sökt utbildning i Jönköping till hösten? Eller någon som sökt nåt annat? Vore kul om ni berättade om era planer! :) själv skickade jag in en ansökning om en spanskakurs på 7,5 hp idag!

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback