Design by: Josefin

faddrar

Förlåt, men skolan tar över mitt liv den här veckan! Rapporter hit, rapporter dit, möten hit och föreläsningar dit. Typ så.

Igår var jag på faddermingel med alla som ska vara faddrar på min skola i höst. Tippar på att det är runt 100 stycken bara på min skola. Alla fyra skolor har sina egna faddrar. Man kan väl säga att kick-offen är både separat och gemensam. Mest är det väl min skola som äger kan man säga. Hur som helst är jag i samma grupp som mina bästisar Johanna och Åsa och fem till och det kändes som vi klickade ganska omgående. Skönt! Temat för kick-offen är Warrior Civilizations och vår ska vara vikingar. Sooo GO VIKINGS!! Det kommer bli så jäkla grymt!

Nu: hockey

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback