Design by: Josefin

långhelg

Jaaha, då var jag hemma i bästa Katrineholm igen. Antar i och för sig att det är människorna som gör att jag uppskattar staden mer än själva staden i sig. Så himla skönt och roligt att ha två hem jag gillar. Och snart kanske två och ett halvt! Marcus har nämligen fått jobb i Stockholm! Det är inte 100% klart än i och med att det inte är skrivet några papper, men det verkar inte vara några konstigheter. Så snart går det väl ett litet flyttlass för honom upp till huvudstaden och jag lämnas i Jönköping med mina väninnor. Förhoppningsvis innebär det inte några större problem. Och nästan hela sommaren ska jag ju vara här i Katrineholm för att jobba, mysa med mina vänner och ladda batterierna inför höstterminen! Huuuur kul att börja hösten med kick off?! Jag dööör! Som att ta studenten fast tusen gånger bättre och roligare! Lite annat än att komma tillbaka till en ny termin på gymnaset där man slängdes direkt in i matteböckerna. Halvkul.

Gud vilket osammanhängande inlägg! Nu ska jag bege mig ner på stan för att kika lite, köpa vin och kanske lite lunch? Ikväll ska jag träffa Emelie och det ska bli skitkul! Allt är lite oplanerat men förhoppningsvis droppar det in fler favoriter att snacka skit med. Wonderful!

Smack!

Kommentarer
Postat av: sofie

vad kul för mackan! vad är det för jobb? tror säkert att det kommer gå fint för er trots lite avstånd :)

2012-04-28 @ 00:53:47

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback