Design by: Josefin

larvpotta

Idag är första dagen på väldigt länge som jag inte tränat alls. Det känns ändå okej. Men imorgon är det jag som går upp tidigare än jag egentligen behöver så jag kan gå en promenad innan skolan. Hoppas bara att vädret är skapligt! Om jag inte är i skolan för länge blir det motion efteråt också. Det var några dagar sen jag sprang nämligen! Marcus har haft lite ont i halsen och jag går hellre promenader när jag är ute själv för jag har så dålig diciplin och tror att jag orkar mindre än jag egentligen gör. Larv!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Promenader är bra grejer tycker jag. Och så blir de ofta av oftare än löpning om man inte gillar det så då är de ju mer värt liksom. Om du fattar den röriga meningen...

2012-04-03 @ 22:03:41

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback