Design by: Josefin

morgondagen

Imorgon händer det grejer! Sexkreation styr Full Moon-sittning och just nu håller jag tummarna för att våra lysande armband och uv-kroppsfärg ska hinna komma. Oavsett kommer det bli grymt och det är väldigt peppat bland alla som ska gå. Gött!
Sen hade jag också turen att vara snabb på en facebookuppdatering från Make Up Store som har klubbdag imorgon och hela eftermiddagen erbjuder dom gratis 30min sminkning och 20% på hela sortimentet. Så dit ska jag imorgon och bli sminkad inför partyt. Det ska bli kul!

Nu ska jag snart möta upp Åsa för en tripp till Ikea. Hon ska hämta ett köksbord och eftersom jag har bil ska vi hämta det tillsammans så hennes mamma slipper komma hit hemifrån. Det tar nån timme hemifrån dom att åka hit och det är ju onödigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback