Design by: Josefin

sjukismys

Kalventrecôte med chilibea till kvällsmat är inte dumt inte! Var hungrig som en varg så jag glömde fota. Hade så dålig matlust vid lunch så inte så konstigt att jag var hungrig nu när klockan tickat iväg. Tog en ibumetin för ett tag sen så nu känner jag mig rätt pigg ändå. Annars har jag haft så ont i halsen och huvet hela dagen, och dålig i magen är jag också. Kanske är en liten influensa-bacill som ligger och myser. Kul.

Mina brudar har iallafall varit på topp idag och skrivit klart vårt project proposal som ska skickas in imorgon! Tur att seminariet inte är förrän nästa vecka. Är inte så sugen på nåt sånt imorgon.

Nu ska jag återgå till hockeyn och kanske plocka fram chipsen. Är man sjuk så är man! Håller mig ifrån socker iallafall!
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback