Design by: Josefin

vårruset

För att öka på pressen på mig själv att börja träna så fort som möjligt när jag blivit frisk har jag anmält mig till Vårruset. Bestämde för längesen att jag skulle springa men sen har det inte blivit av att jag anmält mig. Förhoppningsvis ska Åsa och Johanna springa också. Kul att göra nåt annorlunda tillsammans! Nu är vi i och för sig i lite olika shape, men man kan ju göra så mycket som möjligt tillsammans iallafall. Det som är lite tråkigt nu när jag "måste" springa är att vädret inte är på topp. Men ska jag nu springa ett lopp så måste jag få upp flåset igen och då krävs det att jag ger mig ut oavsett väder. Tänkte dessutom slå min tid från förra året så lite tävling är det! Även om jag bara tävlar mot mig själv.


image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback