Design by: Josefin

en liten återkomst

Hallå där! Ni är fortfarande några stycken som tittar in här dagligen och bara hoppas att jag ska ha lämnat ett litet avtryck, så det gör jag nu! Mest för att mormor berättade att hon tycker det är tråkigt att inte riktigt vet vad jag gör och hur det går för mig i Jönköping. Antar att det är ungefär av samma anledning som fler kikar in här.
 
Såå, dags för en liten uppdatering och jag lovar att det kommer bli flera, men kanske inte flera inlägg om dagen som en "riktig" bloggare, men jag får göra mitt bästa iallafall! Har ju en hel höst att redovisa för er.
 
Höstens sista kurser Research Methods och Business Statistics 2 är färdiga och jag väntar bara på resultatet. Två godkända kurser och det innebär att jag är halvvägs till min bachelor! Grymt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback