Design by: Josefin

120203

Ja men god förmiddag! Idag känner jag mig inte lika tung i huvudet och snorigheten börjar nog lägga sig lite grann. Det finns inget värre än att vara snorig och täppt i näsan, jag hatar det! Idag blir det lite plugg, lite städning och tvättid ikväll. Vi ska snart kila ut i kylan och slänga massa kartong vi har skräpandes i köket. Imorgon kommer nämligen Marcus mamma och syster Mia. Dom ska till Ullared på söndag men kommer hit en dag tidigare och sover över. Mysigt! Måste fundera ut vad vi ska bjuda på för middag. Jag har ett par idéer!

Kommentarer
Postat av: Anki

får inte jag komma till er? :(

2012-02-03 @ 17:18:38
Postat av: Sara

Svar: Jo, såklart! Trodde du skulle åka imorgon! :) Kraaam

2012-02-04 @ 10:47:28
URL: http://saraskoog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback