Design by: Josefin

120223

Är hos Marcus föräldrar i Vingåker och har lekt med hans brorsbarn Nova och Neo hela dagen. Då blir man trött! Kanske blir tidig sänggång ikväll.

Imorgon blir det födelsedagsmiddag för mig hos mina föräldrar och på lördag blir det förhoppningsvis utgång. Har hört att det knappt är någon som är sugen på att joina? Och jag som inte träffat nån här hemifrån sen nyår :( Lite ledsen i hjärtat blir jag allt. Meeen jag överlever såklart!

Nu får vi se om det blir friidrott eller film på tv. Är skitsugen på lite brie som kvällssnacks men köper man ingen får man väl skylla sig själv. Jag får köra på en kopp te! Dricker det nästan varje kväll istället för att ha nåt att tugga på. Tycker det hjälper jättebra. Det är ju bara psykiskt och även fast mitt sötsug är helt borta vill jag gärna ha nåt att äta på på kvällen, men te är verkligen ett bra substitut!

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback