Design by: Josefin

att få ordning

När vi var nere och tittade var vårt förråd låg någonstans i samma veva som vi fick alla nycklar av den förra hyresgästen såg vi att någon hade knipsat upp ena "öglan" där man låser fast hänglåset. Inte så bra såklart, men det var ingen som varit inne och rotat vad det verkade och nu har vi fått detta fixat och idag ska jag packa ett par kartonger med sommarkläder och skor som vi ska ställa ner i källaren för att få lite mer utrymme här i lägenheten. Dessutom åker väl julsakerna och lite annat skit ner. Det ska bli så himla skönt att få ordning här! Och jag längtar så himla mycket till vi får vita, fina, fräscha tapeter inom några veckor. Åh, vad jag älskar den här lägenheten! Jag bortser liksom från dom fula plastmattorna som ligger på golvet! Tur att det åtminstone "ser ut som" trägolv och inte är någon ful färg. Det är ju ingen höjdare. En beige plastmatta ligger ju i köket, men den ryker också. Förhoppningsvis så snart som möjligt. Tyvärr är det inte ens säkert att det blir i år. Men vi sitter ju inte i sjön.

Nu: skidor och lite lunch!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

kul :)

2012-02-04 @ 13:13:47
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/
Postat av: – MIN VIKTIGA KAMP

sv: tack fina du <3

2012-02-06 @ 18:11:06
URL: http://sameoldstories.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback