Design by: Josefin

en fin present

På tisdag ska jag och Marcus slå två flugor i en smäll och använda min braiga julklapp från honom till lite sent födeledagsfirande och dessutom är det ju alla hjärtans dag också. Vi är inte så bra på att fira alla hjärtans dag och årsdagar och sådär. Men på tisdag ska vi iallafall åka till Ronneby Brunn Hotell och Spa och götta oss! Vi ska bo där över natten och dricka champagne, äta tre-rätters på kvällen och frukostbuffé på onsdag morgon. Såklart ska vi spa:a (haha, hur skriver man?) lite också och imorgon ska vi ringa och boka in vilka behandlingar vi ska gå på. Massage är givet för mig (för Mackan också tror jag) men jag kan inte bestämma mig för om jag ska gå på vanlig ryggmassage eller om jag ska prova hot stone. Är det någon som provat det?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback