Design by: Josefin

fredagkväll

När jag kom hem från skolan i eftermiddags vid fem skulle jag och Marcus kila iväg och köpa nåt gott att äta till middag. Men istället blev jag hockeyänka eftersom HC Dalen ringde och hade fått två återbud av sina domare och undrade om Marcus kunde komma på direkten och döma några småkillars match.

Detta resulterade i:
  1. Jag åt fläskkotlett med kantarellsås (bara jag som gillar svamp i den här familjen)
  2. Jag tittar på en av mina absoluta favorit feel-good-filmer; Notting Hill (Marcus gillar inte Hugh Grant)
  3. Jag ska minsann ha kvällsmys sen med färska hallon och vispgrädde (hur gott?!)

Måste återgå till filmen! Nu kommer Julia Roberts precis in i bokaffären! I love!

Pusss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback