Design by: Josefin

helgen

Full fart och dålig täckning hos Åsas föräldrar på landet = dåligt på update-fronten under helgen. Ni får ursäkta helt enkelt.

Fredagen började inte riktigt som vi tänkt oss i och med att det blev vattenläcka hemma hos Åsa mitt i matlagningen. Stämningen sjönk lite medan vi väntade på en jourkille som skulle komma och styra upp. Skönt att bo i hyresrätt när något går sönder! Resten av kvällen blev iallafall awesome med goood mat, vin och grymma låtar i högtalarna innan vi vid 12 packade ihop oss och gick några trappor ner till Sliver. Gött att ha en kompis som bor mitt i smeten!
Rebecca och Fiona var GRYMMA!! Tyvärr lite för hård house för min smak. Hade gillat det lite mer blandat men det var iallafall hur kul som helst och DJ's som älskar sitt jobb är ju överlägset roligast och bäst!

Lördagen spenderades i sängen tills det var dags att möta upp Johanna och Åsa igen för färd hem till Åsas föräldrar för middag, mello och övernattning. Myyys!

Igår gjorde vi Ge-Kås i Ullared och spenderade en del pengar. Jag fick med mig både det ena och andra och är nöjd med alla köp! Försökte bete mig lite vuxet och la faktiskt ifrån mig grejer lite då och då för att spara pengar och minska antalet onödiga köp. Duktigt gjort!

Nu: föreläsning om exchange rates. Typ noll kul på skalan..

Puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback