Design by: Josefin

katrin och lchf

Idag fick jag en födelsedagspresent i brevlådan. En som jag dessutom önskat mig. Katrin Zytomierskas bok "Dags att bli smal!" och säga vad man vill om Katrin men peppa igång en med kost och träning kan hon iallafall! Jag har bara läst första sidorna och hittills är allt toppen. Kommer nog inte ställa mig framför spegeln varje morgon och kalla mig själv äcklig, fläskig och ful, det är liksom ingenting jag behöver göra på beställning... Men många lärorika tips och peppningar finns i boken iallafall! Självklart är det ett toppenplus att det är en LCHF-bok eftersom jag bestämt mig för att det är den kosten jag vill äta efter.

Nu har jag som sagt gjort ett litet uppehåll nu när jag är sjuk, men så fort den här förkylningen/influensan är väck är det jag som är på g!


Kommentarer
Postat av: sofie

åh vad kul. den måste jag få bläddra i när jag kommer och hälsar på!

2012-02-03 @ 07:25:56

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback