Design by: Josefin

kvällens middag

Inte vidare tjusiga bilder, men håll till godo! Det var gott! Receptet kommer härifrån! Det är kanske inte superduperkul att ha istället för pasta om man gillar pasta och inte äter LCHF. Marcus skulle nog inte vara speciellt förtjust. Men för mig som saknar att göra smarriga pastasåser är det ett utmärkt alternativ! Det mättar bra också eftersom det är mycket ägg i. Spännande och enkelt också att man gräddar pastan i ugnen istället för att koka. Ska ta med mig det som blir över till skolan imorgon!

Nu: Halv åtta hos mig och sen en film!

 


Kommentarer
Postat av: kajsa

Var tvungen att prova LCHF-pastan som du rekommenderade. Blev hur bra och god som helst ju:)

2012-02-28 @ 18:52:55
Postat av: Sara

Kajsa: Vad kul att du tyckte det! Till en pastasås eller köttfärssås (som jag älskar!) funkar det väldigt bra tycker jag.

2012-02-28 @ 19:12:04
URL: http://saraskoog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback