Design by: Josefin

nya favoriter

Jag är inte direkt något fan av tunga, starka parfymer utan håller mig gärna till lätta, fruktiga, söta dofter. Den senaste parfymen jag använde fick jag så himla mycket beröm för och det var en summer edition från Paul Smith och går såklart inte att få tag i. Den köpte jag på Heathrow på vägen hem från Australien våren 2010 och tog slut någon gång i höstas. Vad glad man blir att man köpte en stor flaska när det visar sig bli en riktig favorit!

Nu har jag två nya favoriter och båda är presenter från några jag tycker väldigt mycket om.

Sååå bra vardagsparfym som luktar fräscht av, jaaa nytvättat. :) Fick den av min bästa (och enda) mormor i julklapp, eventuellt efter lite tips av min braiga mamma. Använder den varenda dag!

 

Godaste (och finaste flaskan!) Daisy från Marc Jacobs.

Passar mig också som handen i handsken och den fick jag av Marcus systrar i födelsedagspresent.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback