Design by: Josefin

omtenta

Igår var det alltså omtenta i micro, därav utebliven bloggning. Mötte upp tjejerna för en sista genomgång på förmiddagen och sen var det tenta kl 14. Det kändes betydligt bättre än mitt första försök. Åsa hade fått reda på att 69% (vilket är ett par hundra personer) av alla som skrev tentan blev underkända, vilket ju tyder på att den var himla svår! Nu kändes det klart mer överkomligt, eller ja jag har ju pluggat mer också. Jag är ganska säker på att jag klarar tentan om jag får godkänd på första delen som är multiple choice, det vill säga frågor med fem olika svarsalternativ. Man måste ha 60% rätt på den delen för att dom ens ska rätta den stora delen av tentan som är räkneuppgifter.

Efter tentan styrde vi tacokväll med lite vin hemma hos mig framför Melodifestivalen och sen även en film. Tjejerna åkte hem vid halv ett och det var skönt att man fick sovmorgon imorse!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback