Design by: Josefin

pasta

Det blev ett vanligt medelpass istället eftersom den ordinarie ledaren var sjuk men det gick bra det med! Det var ett ganska lagom pass, inte för lätt och inte för jobbigt. Mig passar det dock inte riktigt med massa benstyrka i slutet. Då vill jag ha en riktig syretopp så jag blir riktigt trött och flåsig. Men det kanske är nån vits med mycket benstyrka eftersom så många faktiskt kör det mot slutet på sina pass. Bra musik och styrka var det iallafall!

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen ska jag prova att göra LCHF-pasta. Jag är ju en riktig sucker för pasta och därför skulle jag verkligen gilla om det fanns någon bra motsvarighet. Receptet jag ska testa är med ägg, färskost och fiberhusk och man värmer det i ugnen! Har läst att det ska vara ett bra recept så det är nog värt att prova. Ska göra kyckling till. Jag får väl återkomma med ett utlåtande!

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback