Design by: Josefin

rolig helg på ingång

Det var längesen jag längtade till en helg så mycket som jag gör till den här och nästa! Imorgon blir det middag och utgång med mina Jönköpingsbrudar då inga mindre än Rebecca&Fiona ska spela på Sliver. Hoppas på mycket folk, bra musik och en riktigt rolig kväll! Har köpt en ny blåsa också som jag ska inviga. Gött med 20% rabatt på H&M!
Bild får ni väl se efter morgondagen.

På lördag får vi tillfälle att vara bakis ett tag, men på eftermiddagen ska jag och Johanna följa med Åsa till hennes föräldrar i Tranemo för middag, mello och sleep over. På söndag ska vi nämligen åka till Ullared och göra av med lite pengar. Min inköpslista är dock inte så lång, så förhoppningsvis blir det inte speciellt dyrt. Jag har tänkt köpa ett par handdukar till till badrummet, både vanliga handdukar och duschhanddukar. Sist jag var där var dom slut i min färg och hoppas på bättre lycka denna gång! Annars ska jag bara köpa lite småplock och i frisörbutiken som ligger i huset bredvid Gekås ska jag fråga efter en mirakelinpackning till mitt vintertorra hår. Det är såååå torrt och inget vill liksom hjälpa. Så det håller jag också tummarna för att komma hem med.

Och ja alltså, nästa helg ska jag till Katrineholm!
Och inser nu att jag längtar till helgen efter det också. För då blir det Avicii i Stockholm!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback