Design by: Josefin

sjuk :/

Hej och hallå från sjukstugan! Har inte så mycket att komma med förutom att vi från och med idag är ägare till kontraktet på vår lägenhet! Det känns verkligen toppen! Och inom fyra veckor ska det vara nytapetserat och fint och imorgon kommer en kille och fixar vår brandvarnare som inte funkat sen oktober. Skönt att det inte börjat brinna kan man ju säga.

Marcus har precis gjort egen glass som vi ska smaka på ikväll när vi tittar på Mästerkock. :) Jag är inte så förtjust i glass, men tror aldrig jag har smakat hemmagjord förut. Jag kanske blir helt frälst?! LCHF får ligga på is ett par dagar nu när jag inte orkar anstränga mig med maten. Detta innebär inte att jag ska vräka i mig mat med kolhydrater, men jag är inte lika noga som jag brukar vara normalt. Det är ju till exempel florsocker i glassen och ikväll ska jag äta ett par klyftor sötpotatis till den smaskiga kycklingen vi ska laga.

Jag tycker så extremt synd om mig själv när jag är sjuk. Fråga Marcus eller mamma så får ni se...

Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback