Design by: Josefin

slut på helgen


Gammal bild

Men jag har faktiskt varit ute på en runda idag. Varvade gång och jogg och fick ihop drygt fem kilometer. Good! Här hemma har vi avslutat helgen med kinesiskt och The ugly truth. Den är så rolig! Har tipsat om den förut också, så se den om ni missat den! Och Johanna, det är inte okej att inte sett Pearl Harbor!

Imorgon är det exercise session i macro och innan dess ska jag till skolan och kolla igenom uppgifterna med mina mates. Efter skolan blir det ett pass på Friskis innan jag ska prova ett recept på fisksoppa som jag hittat i en av mina LCHF-böcker. Dags för vägning och mätning också. Får se om jag visar er resultatet. Kanske får vänta lite till innan jag själv ser att det verkligen händer grejer! Ketos infinner sig iallafall, vilket är ett bra steg på vägen!

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback