Design by: Josefin

120226

Hade en toppenkväll igår med två av mina bästisar! Eller, tre av mina bästisar kan man väl säga eftersom Emmy kom förbi en stund också. Vi åt goda ostar och salami, drack vin, snackade skit och jag blev rätt uppdaterad på vad som händer här hemma. Det var så kul för vi gick inte hemifrån förrän rätt sent, vid 12 ungefär, så vi hade massor med tid att prata i lugn och ro!
Statt var kul, men mest tack vare sällskapet jag hade. Jag kände mig så gammal! Det märktes att det är nytt år och att ytterligare en yngre årskull får komma in. Det var massor med folk där som jag inte kände igen. Nu var det i och för sig nåt event på Harrys samtidigt så det kan hända att alla jag känner var där istället.

Hur som helst är det sista kvällen i Katrineholm och tacomys väntar. Imorgon åker jag tillbaka till Jönköping för några dagars ganska intensivt plugg innan jag åker uppåt igen. Nästa helg väntar Stockholm och Avicii med ett gäng tjejer och det ska bli skitkul!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback