Design by: Josefin

yahoooo

Hur grymt har vi jobbat på idag?! Mötte upp Åsa, Amelie och Pontus vid 9 (okej, lite efter) imorse och började nöta Management Accounting group assignment som är värt nästan hälften av vårt betyg. Såg framför mig en helvetesdag som skulle fortsätta imorgon och eventuellt på torsdag också. Men icke! Vi var så jäkla bra och uppgiften var mindre och kanske lättare än vi trodde och vi satte den på typ 6 timmar. Gött! Det här innebär att jag tuffar tillbaka till Katrineholm imorgon för lite mer häng med familj och vänner. Och på fredag ska jag till Maria på massage!

Nu ikväll har jag ätit smaskig lax med chevré och broccoligratäng och plockat undan lite i lägenheten. Nu ska jag titta på Halv åtta hos mig och sen Top Model.

PS. Visade leg förut när jag köpte red bull. Det är 15-årsgräns. Vad hände där liksom? Det är inte ens hårfint att man tar det som en komplimang när man är 23.

Kommentarer
Postat av: boe

hahaha älskar att du fick visa leg för en redbull

2012-02-28 @ 23:06:36

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback