Design by: Josefin

120113

Sitter i Vingåker hos Marcus föräldrar och hoppas på att få åka ut till Emma och Astrid om en stund. Dom var lite sjuka, men jag är inte rädd för bebisbaciller så håller tummarna för ett kort litet besök iallafall. Annars lär det dröja innan vi ses eftersom jag åker tillbaka till Jönköping för skolstart nu efter helgen!

Ikväll blir det mys med På Spåret och nån god mat hos mina föräldrar eller så blir det kanske bio. Både Marcus och jag är sugna på Hamilton som har fått så bra recensioner. Vi får väl se! Annars har vi ju rätt mycket ledig tid i Stockholm i helgen eftersom vi är utan planer både hela söndagen och måndagen under dagtid. Ska även försöka träffa Ellen en stund. Det är så tråkigt att vi ses så sällan! Vi har iallafall bestämt att vi ska försöka ses iallafall en gång under våren! Hon är ju min partner in crime!

Om jag skulle ta och sminka mig kanske?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback