Design by: Josefin

120114

Det blev ingen bio igår. Däremot smaskig egengjord kycklingsallad framför På Spåret. Just igår var det väl inte askul eftersom mamma kunde för mycket och vann storstilat. Inte så att vi antecknar poäng men om hon kan typ 8 frågor och vi andra typ ingen så fattar man ju vem som vann. Dock tog jag Selma Lagerlöf innan dom på programmet så jag är nöjd ändå!

Det där kanske blev lite nördigt så jag får väl lämna det för nu. Igår eftermiddag var jag ute hos Emma, Christian och Astrid ett par timmar. Jag blev bjuden på god tonfisksallad och gott te och det blev en del kackel om min skola, hur det är att ha blivit föräldrar och mys med lilla tösen. Har ingen mobilsladd precis här, så kan inte lägga upp nån bild. Det kommer vid ett annat tillfälle!

Nu kommer jag nog vara lite frånvarande över helgen. Kan hända att det blir nåt mobilinlägg om jag kommer ihåg. Annars får vi höras nästa vecka när jag är tillbaka i Jönköping!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback