Design by: Josefin

120123

Imorse var planen att jag skulle gått upp vid 7 och gå en promenad, men jag somnade så sent att jag helt enkelt valde att somna om nån timme till innan det var skoldags. Nu har jag däremot klarat av både skola och lunch bestående av kyckling med en sås på creme fraiche och sweet chili samt lite grönsaker och det får väl bli dags att röra på sig nu istället.

Det är lite halvsvårt att veta var man ska gå för vi har fått vinter i Jönköping nu och det är både snöigt och halt på sina ställen och det är inte överallt det är sandat. Höll på att halka ordentligt ett par gånger igår. Hur som helst, jag har iallafall bestämt mig för en runda och skulle tro att den är ungefär 5 kilometer men vi får väl se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback