Design by: Josefin

17.43

Precis som många andra har jag också en tendens att fastna framför internet och bloggar när jag egentligen borde typ duscha, städa eller kolla igenom anteckningarna från dagens föreläsning. Nu var det väl främst den välbehövliga duschen som kom i kläm så den tänkte jag ta tag i nu. Efter det ska jag sätta igång med kvällens middag som blir korv stroganoff med kokt broccoli. Har inte ätit korv på väldigt länge och det beror mest på att Marcus inte är någon korvfantast. Jag får helt enkelt passa på nu när jag är ensam hemma. Hade faktiskt en bit falukorv i frysen så inte behövde jag handla heller. Toppen!

Lite senare tänkte jag lägga upp en shoppinglista inför min verkliga LCHF-start. Egentligen kan jag väl säga att jag börjat. Inga kolhydrater idag! Men för slutet på veckan och nästa vecka har jag gjort en matlista och även en tillhörande inköpslista som jag iallafall till viss del tänkt dela med mig av. Håll utkik!

Kommentarer
Postat av: Anonym

inte för att vara den, men vad tror du att broccoli är om inte en kolhydrat?

2012-01-23 @ 21:42:10

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback