Design by: Josefin

20.23

Innan jag åkte till skolan skrev jag ett lite längre och bra inlägg om nötter. Typ cashews och valnötter. Men precis när jag skulle publicera slutade internet fungera och allt försvann. Score! Så nu blir det inget inlägg om nötter. Men kom ihåg att naturella nötter är bra mellis eller att ha i yoghurten på morgonen. Imorgon ska jag äta turkisk yohurt med hallon, kanel och krossade cashewnötter. Gott!

Imorgon är det dessutom ingen schemalagd tid i skolan, men jag ska möta upp Johanna och Åsa iallafall. Först och främst ska vi åka tillsammans till Maxi och handla. Alla behöver bunkra i kyl och frys och dessutom ska vi ha middag och fest på torsdag för att fira två födelsedagar. Åsa fyller 20 år på torsdag så hon firas före midnatt och sen är det min tur att bli kalasad för eftersom jag fyller 23 år på fredag. Skönt att Isabelle kommer som också är 89a, så att jag slipper få ångest... Haha. Hur som helst ska det bli trevligt och kul!

Kommentarer
Postat av: – MIN VIKTIGA KAMP

sv: låter gott :D älskar tacos!

2012-01-24 @ 20:41:04
URL: http://sameoldstories.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback