Design by: Josefin

back in jönkan

Efter ett par timmar tåg och buss är jag hemma i Jönköping igen. Svårt det där med vad som är hemma. Men jag bor ju i Jönköping nu och trivs så himla bra så givetvis är Jönkan hemma för mig! :) samtidigt är Katrineholm såklart också hemma eftersom jag bott där i hela mitt liv. Knepigt det där!

Alla kläder är upplockade och trots att mamma varit så snäll och tvättat flera omgångar medan vi varit där blev tvättkorgen smockfull direkt! Ska strax kila ner och boka tvättid. Hoppas det finns någon den här veckan! Måste dessutom gå bort till affären och handla lite. Just nu syns det verkligen att det är en student som bor här. Det ekar i kylskåpet. Iallafall med mina mått mätt. Brukar försöka ha ganska välfyllt kylskåp så det finns lite att välja på. Ikväll blir det iallafall kycklingpaj. Det har Marcus bestämt och jag tror faktiskt han har tänkt laga den också. Inte illa!

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback