Design by: Josefin

comeback

Nu återstår drygt en vecka av jullovet och det innebär att min andra termin på högskolan snart drar igång! Bland det första som ska göras är omtenta i microeconomics eftersom tentan gick åt skogen. Riktigt åt skogen var det kanske inte, men det fattades iallafall några poäng för att nå ett godkänt resultat. Jag vet flera som gick samma öde tillmötes så jag har pluggkompisar iallafall!

Över helgen är jag i Jönköping eftersom Marcus varit på domarutbildning i ishockey i Växjö idag. Och medan han använde hjärnan lite grann har jag bara legat i soffan och tittat på skidor. Rättvist tycker jag! Nu har jag precis langat in rotsaker i ugnen och ska snart sätta igång med kött och annat smaskens, och Mackan ska visst styra muffins! Gott!

Jag tror minsann att jag måste skärpa till mig lite nu när skolan sätter igång igen. Måste ju uppdatera vänner, bekanta och andra med vad som händer här nere i Jönköping. Har faktiskt fått lite banning från mormor som inte tycker det är nån bra idé med så här lång blogg-frånvaro. Så, snart blir det på´t igen! Imorgon åker vi tillbaka till Katrineholm och i veckan blir det mys med familj och vänner och till helgen ska vi upp till Stockholm och gå på 40-årsfest. Det blir nog kul! Vi stannar i huvudstaden hela helgen eftersom vi fick biljetter till Idrottsgalan i julklapp och den går av stapeln på måndagen. Sååå, långhelg i Stockholm innan allvaret börjar igen alltså!

Pusss!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Ses i veckan gull, en liten catch up? :) Saknar dej!

2012-01-08 @ 12:18:49
URL: http://apollonia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback