Design by: Josefin

ledig dag

Har inte satt i mobilen i datorn på typ tusen år och därför har jag inte lagt upp några nya bilder på senaste. Skäms! Jag får helt enkelt köra lite på bilder i dom kommande inläggen. Jag ska iallafall ge er en med en gång. Idag tog vi nämligen ett väldigt bra initiativ jag, Åsa och Johanna. Vi tog bussen tillsammans till Ica Maxi och handlade. Och välbehövligt var det! Vi kom alla upp i ungefär 800 kronor och riktigt så mycket brukar jag faktiskt inte handla. Men nu är det proppfullt i både kyl och frys så det kommer räcka ett tag! Dessutom köpte jag en mascara för 139 spänn och det bidrog också såklart.



Som tur är var inte alla påsar mina. Fick stanna flera gånger på väg från bussen hem till lägenheten för att det var så tungt. Och då är det bara två pappkassar som är mina och jag har typ 100 meter att gå från bussen och hem. Haha.
Nu ska jag bara lägga in lite ny musik i min telefon och sen blir det en promenix!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback