Design by: Josefin

nya skor

Har haft sånt himla missflyt med skorna jag köpt till höst och vinter. Först köpte jag fina höstskor från Monki som jag fick vidrigt skoskav ifrån, så dom har jag bara använt två gånger. Skit också. Sen klickade jag hem ett par höstskor till från Nelly som klacken gick sönder på. Eller, det gick liksom hål i klacken så det kom in stenar som låg och skramlade runt. Sist köpte jag ett par varma vinterskor i typ konstskinn från Stadium men skinnet sprack i sömmen längs med hela hälen så det blev ett stort hål så dom fick jag minann reklamera.

Nu har jag iallafall klickat hem (och fått) ett par fina, sköna, bra skor från Nelly White Label och hittills älskar jag dom! Dom är tyvärr lite för stora så eventuellt ska jag lägga i en sula, men så långt har jag inte kommit än. Det bästa av allt var att dom var på 70% rea! 240 kronor istället för 799! Kap va?

Borde verkligen fota mer med min systemkamera..

iPhone 3gs håller inte riktigt måttet vad gäller kameran..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback