Design by: Josefin

söndag

Till söndagsfrukost blev det LCHF-pannkakor som blev godkända även hos min andra halva som för närvarande är i Norrahammar och dömer ishockey. Han har blivit tilldelad ganska många matcher och det är verkligen toppen eftersom det är lite tomt på jobbfronten just nu. Nu har jag nyss ätit lunch som blev köttbullar och champinjoner i gräddsås med röd pesto och till det kokade jag broccoli och blomkål. Gott! Och jag blev supermätt. Ikväll ska vi laga något med strimlad kycklingfilé. Återstår att se vad vi kokar ihop.

Måste snart styra upp och mobilisera inför tvättid senare idag. Ska tvätta en full tvättkorg och dessutom sängkläder och handdukar. Det går nog bra! Annars får jag väl boka en ny tvättid i veckan!

Pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback