Design by: Josefin

torsdag

Efter skolan åkte jag ut till A6 och passade på att gå in på IKEA och äta kycklingfilé med grönsaker och bea. Gott! Och precis som planerat har jag plockat undan lite och dammsugit här hemma. Nu ser det iallafall skapligt ut. Egentligen skulle jag behöva plocka ur diskmaskinen men det hinner jag inte nu. Det är dags att hoppa in i duschen och sen välja kläder och greja inför kvällen. Vid halv fem ska jag iväg till Åsa som har födelesdag och där ska vi laga mat tillsammans med Johanna. Det ska bli gott och mysigt! Lite senare dyker även några fler tjejer från klassen upp och vi ska dricka vin, dansa och eventuellt drar vi vidare till någon pub. Lite synd att ingen nattklubb är öppet den här torsdagen, för då hade det verkligen blivit klackarna i taket!

Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback