Design by: Josefin

utflykt

Idag har jag varit på utflykt med Marcus, Nova och hennes pappa Robert. Vi var på Backavallen och åkte skridskor! Jag kommer inte ens ihåg när jag åkte skridskor senast. Det kan ha varit på gymnasiet, men det finns risk för att det till och med var på högstadiet. Hmm, eventuellt typ 8 år sen. Haha. Jag har varit ganska anti skridskor tidigare och det kanske säger mer om idrottslärarna än om mig. Har väl aldrig varit nån som gillat att bli tillsagd vad jag ska göra och dessutom är det ofta kallt och jävligt när skridskorna ska fram. Men idag var det kul och mysigt och Nova tyckte det var en riktig höjdare att testa skridskorna hon fick av oss sin första jul. Nu har hon dessutom sett sin idol Pippi Långstrump åka skridskor på tv så jag gissar att hon gärna ville vara som henne! Nova har inte ens fyllt två år men hon kan Pippi, Emil och Lotta på sina fem fingrar och jag är så glad att hon gillar Astrid Lindgren och inte nåt tecknat Cartoon Network-skit. Kanske beror det en del på hennes mamma och pappa. Who knows?


Kommentarer
Postat av: Annika

Tack för ni tog henne på en liten utflykt, ni är guld värda <3

2012-01-12 @ 20:21:59

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback