Design by: Josefin

back

Hallå!
Jag har inte kunnat logga in för att blogga på ganska många dagar men nu verkar det funka! Great! Det har varit vardag i några veckor nu med mestadels jobb men även lite vin och annat skoj med mina bästa vänner. Den här veckan skulle jag egentligen vara ledig, men det blir jobb ikväll och även på torsdag och lördag. Skönt med ett par tusenlappar extra, speciellt med tanke på att London, Kick-Off Week och Spanien närmar sig. Sommaren har gått lika fort som tiden i skolan och det enda som är synd är väl att vädret inte har varit mycket att hänga i granen. Ska bli riktigt skoj att åka ner till Jönköping igen, möta upp mina fina och äga på nollningen och sen komma igång med vardagen med föreläsningar och tentaplugg. Tur att jag äntligen tog tag i mig själv och började skolan!
 
Ska förresten läsa en spanskakurs i höst också! Känns som att jag tappat precis allt jag en gång kunde, men antar att det kommer tillbaka ganska fort. Eller, jag hoppas det iallafall!
 
Nu ringde Linn igen och det blir jobb några timmar imorgon med. Tur att jag skrev en liten lapp med vilka dagar jag kunde jobba den här veckan! Det har nämligen blivit varje dag jag skrev upp utom söndag.
 
Någon som vill hitta på nåt på lördagkväll? Utgång typ?
 
Pussss!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback