Design by: Josefin

OS

Alltså, jag har spenderat ett par timmar i soffan och tittat på hästar. OS gör någonting med en som gör att så fort det är en, eller flera såklart, svensk med måste man bänka sig framför tv:n. Jag måste iallafall göra det och idag är det medaljläge i fälttävlan så vad göra? Till mitt försvar kan jag dock säga att jag bara har en tv att titta på och zappar möjligen lite emellan olika kanaler. Jag har inte riggat upp med datorer och grejer så jag kan se fler sporter samtidigt. Ett friskhetstecken!
 
Om en stund ska jag åka till Vingåker där det ska grillas med Marcus systrar och deras familjer. Nova, Annika och Robert har precis kommit hem från sin 25-dagarstripp till Spanien och jag ser mest fram emot att träffa Nova. Typ för att Annika och Robert kommer vara så himla bruna och fina. Barn jämför jag mig inte med. Haha.
 
Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback