Design by: Josefin

sommaaar

Vilket väder! Är både glad och missnöjd med att jag strax måste åka iväg för att sitta i frisörstolen ett par timmar. Men skitsamma. Jag blir fin i håret och kommer undan solen när den står som högst. När jag är klar ska jag nog ta med mig mamma och mina syskon för årets första dopp! Jag har blivit riktigt dålig på att bada i sjön! Förra året blev det ett par gånger och sommaren innan det tror jag inte jag badade i Sverige en enda gång. Skyller på att jag var utomlands 6 veckor på våren och sen inte hade någon semester alls på sommaren. Då fanns det inte tid att ligga på stranden inte.
 
Nu blir det iallafall lunch och sen ska jag byta om och åka till Vingåker och besöka min braiga frisör.
 
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback