Design by: Josefin

120619

Har precis varit en sväng på jobbet och hämtat nya arbetskläder. Det ska bli riktigt kul att jobba några veckor! Som jag skrev igår blir man ju inte rik på att gå hemma och skrota så jag ser både fram emot pengarna och att umgås lite med mina underbara kollegor. Hoppas så himla mycket att jag kommer ha så roliga människor omkring mig även i framtiden när jag slutat skolan. Tänk att jag redan läst en tredjedel av min tid på JIBS. Tiden har gått sjukt fort. Så har man ju sagt varje år och speciellt på gymansiet flög tiden också iväg, men nu är det faktiskt annorlunda. Det känns som det bara var ett par månader sen jag flyttade till Jönköping pirrig och förväntansfull men det har redan gått ett år. Fantastiskt. Det enda negativa med att tiden springer iväg är väl att jag fortfarande inte vet vad jag vill jobba med i framtiden. Tur att jag har två år kvar att fundera.

Redan till hösten är det ett annat stort val jag ska göra och det är var jag ska spendera min utlandstermin någonstans. Spännande! Givetvis lutar det åt Australien som jag älskar så mycket, men när vi fått lite mer information kanske det slutar med att jag väljer något helt annat. Det är verkligen roligt att vi får möjligheten att åka iväg och att det finns så himla många ställen och skolor att välja bland. Skolan har över 200 partneruniversitet som vi får välja bland!

image description


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback